One song for me

Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

E4E

Αναρτήθηκε από ἔπεα πτερόεντα στις 17:42
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2013 (4)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Μαρτίου (1)
  • ▼  2012 (43)
    • ►  Οκτωβρίου (1)
    • ►  Ιουνίου (6)
    • ▼  Μαΐου (4)
      • ...κι όλα γυρίζουν στο κεφάλι μου...! #@%$@&*%...
      • Μ :'-(
      • -Uncovered-
      • E4E
    • ►  Απριλίου (14)
    • ►  Μαρτίου (11)
    • ►  Φεβρουαρίου (5)
    • ►  Ιανουαρίου (2)

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ἔπεα πτερόεντα
Κάτω απ' τ' ουρανού τα άσπρα βότσαλα κάθε βήμα και μια σκέψη κλώτσαγα. Βότσαλο κι εγώ, κύκλους κάνω στο νερό... Χρόνια έξω από το περιστύλιο κι από της τροχιάς μου το Αφήλιο με λογαριασμούς, κέρματα και αριθμούς. Αχ, Ιορδάνη ποταμέ, φώτα, σιωπή και σκόνη, να φτιάχνω θέλω στο νερό βαρκούλες από χιόνι. Έμαθα να ζω μ' ό,τι φαντάζομαι, περιμένω κι όλο ετοιμάζομαι, τη ρόδα μου κυλώ, τρέχω πίσω της κι εγώ. Μια φορά που κοίταγα στην έρημο πέσαν δυο κοχύλια απ' την πανσέληνο... Ένα βήμα εμπρός και μικραίνει ο Θεός. Χρόνια έξω από το περιστύλιο κι από της τροχιάς μου το Αφήλιο ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΒΓΩ ΑΠ' ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ ΤΟ ΑΥΓΟ!!!
Προβολή πλήρους προφίλ
Θέμα Ταξίδια. Από το Blogger.